Celodenní školení o benchlearningu pro konzultanty rozvoje škol i odborníky z krajských center podpory uspořádali začátkem května pracovníci projektu Strategické řízení a plánování ve školách a v územích (SRP). Řeč byla nejen o terminologii benchlearningu, ale také o jeho modelech a fázích. Školení vedli experti z Vysoké škole báňské v Ostravě.

Školení se účastnili konzultanti rozvoje škol a pomocí živě přenášeného internetového webináře také někteří odborní poradci center podpory. Akce se konala v pátek 4. května v prostorách Národního institutu pro další vzdělávání celý den od 9:00 do 16:00. O slovo se střídali David Vykydal a Jaroslav Nenadál. Oba působí na Vysoké školy báňské v Ostravě.

David Vykydal se na začátku školení věnoval terminologii benchlearningu, zmínil pojmy, jako jsou například facilitátor, nejlepší praxe nebo sebehodnocení. Poté konkrétněji rozebral benchlearning jako takový i jeho typy. Připomněl mimo jiné, v čem spočívá interní a externí benchlearning.

Z teoretického hlediska velmi hutná přednáška měla za cíl seznámit účastníky s vybranými nástroji benchlearningu, kam se řadí mimo jiné analýza trhu, síťový graf, maticový diagram nebo kontrolní tabulky. Pro více informací prosím kontaktujte PR projektu SRP na 222 122 333 nebo Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.